0 oy
104 göst.
Diğer kategorisinde (2 puan) tarafından
Ben yabancıyım ve benim sigortam yok,, Cam Şakura devlet hastaneden doğum yapmayı düşünüyorum,,, ücreti ne kadar acaba? 

1 cevap

0 oy
tarafından
Eşinin de mi sigortası yok? 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 123 göst.
0 oy
2 cevap 143 göst.
13 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde mcecence (360 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 378 göst.
10 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde mcecence (360 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 173 göst.
10 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde mcecence (360 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,157 soru

24,665,644 cevap

366,961 kullanıcı

...