Ben çilekli o çikolatalı
Bende vanilyalı olurdum heralde sütlü dicektim emziriyorum diye ama zaten puding sütten yapılıyor eşim de muzlu olurdu heralde çikolatayla pek arası yok
Eşim muzlu olurdu ben çikolatalı))
Ben çikolatalı olurdum eşim muzlu
Sarımsaklı yoğurt ben eşim bitter çikolatalı
Eşim acı bitter bense tatlı vanilya
Aaa ben muzlu olurdum eşim kakaolu olurdu
1,512,253 soru
24,666,839 cevap
367,043 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın