0 oy
135 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Öncelikle herkesin kandili mübarek olsun. İki aydır annemlerdeyim. Eşimle ayrılık aşamasındayım herşey imtihan bizler için. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum içimden hiçbişey yapmak gelmiyor. Hiçbişeyden hevesim yok. Ailem bağırıp çağırıyor. Çocuklar babamı özledim diye hasta oldular. Çok zor durumdayım. Rabbim herkesin zorunu kolay eylesin. Güç kuvvet kolaylık versin. Ailemde topla kendini bir an önce diyorlar evlendim evleneli sıkıntılarım var ve yığrandım bir anda toparlayamıyorum. Ne olur duanızı eksik etmeyin. Hakkımda hayırlısını Rabbim kolaylıkla nasip etsin iniallah. Dualarımdasınız. Allah'a emanet olun. Dört yıldır buradayım hesabı silmiştim yeni açtim 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 553 göst.
0 oy
3 cevap 163 göst.
6 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Sumeyyeali (1,451 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 307 göst.
27 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Birbebekmeselesi (336 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 214 göst.
27 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Birbebekmeselesi (336 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,790 soru

24,673,889 cevap

367,425 kullanıcı

...