Ayyy ufakken ben de çok dökerdim ve canlıydılar, doktor ilaç vermişti öyle öldüler çok şükür bitti gitti. Rabbim yardımcınız olsun, bir tek çocuk için verirler bence
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın