0 oy
352 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,582 puan) tarafından

image

oglum her ay uzuyo bir don 50tl olunca iş başa düştü artk pijamalarini evde dikiyim diyom

1 cevap

0 oy
(669 puan) tarafından
Kız nerde 50 liraya don var hemen alalım ajsjd :D çok güzel olmuş bence evde giyer çocuk rahat rahat 
(1,582 puan) tarafından
Aynen ya dışarı için bı iki takım var evde ne olursa giyer küçülen daralan kiyafetler kumaşlar böyle degerlenmis olur
tarafından
Kız geçen pazardan aldım 40 tl ye ve çok güzell
2 3 tane almadığıma pişman oldum
(1,582 puan) tarafından
Dün bir uyku pijaması üst 150tlye aldım ev içinde giysinler diye
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 645 göst.
27 Temmuz 2020 Diğer kategorisinde Gentle Avenger (3,756 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 350 göst.
18 Kasım 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 287 göst.
21 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Selo De Bana (33,511 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,582 soru

24,671,077 cevap

367,264 kullanıcı

...