Ay ben bu havaları hiç sevmem kolumu kaldırssım yok sabahın soğuğunda 8de dişçiye gittik geldik kızımla dondukk
Otobüste meyve suyu tokuşturmaca☺
Afiyet olsun canım ❤
Uzanıyorumm az önce içtim olurmu Fatma bci☺️☺️
Boş boş oturuyorum :-( bende yapayım Bi kahve canım çekti
Afiyet bal şeker olsun ❤️
Ben de simdi ictim canım afiyet olsun sana iyi geldi biraz burada da hava kapalı ben hic sevmem kapalı havaları
Afiyet olsun duu
1,512,559 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın