0 oy
254 göst.
Diğer kategorisinde (1,372 puan) tarafından
Arkadaşlar 4 aylık hamileyim 1 hafta önce 2 gün peşpeşe şiddetli başağrım oldu birgün düzeldi gibi şu 4,5 gündür bi hafif başağrılarım var ya geçmeyen bu durum normal mi acaba korkuyorum dr.larada mesaj attım kadın doğumcuya gidincede söylemiştim 3 gündür ağrıyor diye normal dedi tansiyonumda düşük seyrediyor yani öyle yüksek değil 

5 Cevaplar

0 oy
(32,625 puan) tarafından
Bendede cok olmustu son gebeliğimde baya zorlanmistim gecmis olsun
(32,625 puan) tarafından
Evet ama aralarinda 3 sene var hepsinin son gebeliğimde bas agrisindan aglardim doktor doktor gezdim sezeryan olsun filan diye ama normal oldu cok agriyo seninde
(1,372 puan) tarafından
Benim değişiyor ağrı ilk başladığında 2 gün şiddetli ağrıdı, 4,5 gündür seyrek şuan sağ tarafım ağrıyor
(32,625 puan) tarafından
Cok gecmis olsun limonlu su ic birazda ensene buz koy azda olsa rahatlarsin
(1,372 puan) tarafından
Benim düşük seyrediyor canım, tşk ederim
(32,625 puan) tarafından
İyi bari canim buna sukur
-Reklam-
0 oy
(662 puan) tarafından
Normsl canm oglan bebeklerde oluyir ve benim doguma kadar surdu 
(1,372 puan) tarafından
Tamam anladım 2.ci gebeliğim her türlü erkeğe çıkıyor Rabbim sağlık sıhhat versinde bana da bebeğimede  önemli değil, dr. Gittin mi sen canım ne dedi
0 oy
(31,458 puan) tarafından
Yani seninkinin özel bir sebebi var mıdır bilmiyorum ama genelde oluyor ben tüy yastık kullanıyorum yumuşacık bir şey ama sanki bütün gece taşta yatmışım gibi kalkıyordum gerçekten baş ağrısından gözümü açamadığım zamanlar oldu 
(1,372 puan) tarafından
Benim ilk 2 gün şiddetli oldu 4,5 gündür hafif seyrediyor ama beni rahatsız ediyor bu durum kadın xoğumcu normal dedi ama ona gittiğimde 3 gündür ağrıyordu
0 oy
(530 puan) tarafından
Benimde öyleydi hamileliğin başından ta 3.4 ayına kadar başım catliyordu resmen oda tansiyon dusuklugunden kaynaklaniyodu hastaneye gittim acildeki Dr tuzlu ayran iç dedi şimdi düzeldi çok şükür baş ağrısı tutunca tuzlu biseyler ye ben öyle yapiyorum
(1,372 puan) tarafından
Nörolojiye mi gitsem dedim yada kendime vesvese yapmasam mı gebelde normal  bir durummuş galiba
(530 puan) tarafından
Hayır çok normal hamilelikte tansiyondan kaynaklı ondan baş ağrısı olur
0 oy
(3,596 puan) tarafından

Ah ahh şu gebeliğin 4. Ayında başlayan ve doğum yapalı 8,5 ay olduğu halde geçmeyen iğrenç ötesi baş ağrısı :( o kadar iğrenç birşey ki ağrıdan ziyade sanki başımı bi makinenin içinde sıkıştırıyorlardı resmen duvarlara vurasım geliyordu başımı Allah kimseye yaşatmasın.Ben mentolbox migren taşı kullanıyordum birazda olsa hafifletiyordu bir dene istersen nane yağıyla şakaklara kaş üstlerine alnına masajda yapabilirsin.Rabbim şifa versin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.

(1,372 puan) tarafından
Amin canım çok sağol doktora gittin mi peki ne dedi
(3,596 puan) tarafından
Hamileyken baş ağrısı normal demişti parol içebilirsin ve düzenli olarak tansiyona baktır demişti tansiyonum normaldi o sebeple gebelikte oluşan baş ağrılarının normal olduğunu söylemişti

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 514 göst.
8 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde clk38 (3,166 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 117 göst.
14 Nisan 2026 Diğer kategorisinde mcecence (360 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 447 göst.
13 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Eda1 (383 puan) tarafından soruldu
0 oy
36 cevap 723 göst.
7 Kasım 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,248 soru

24,666,778 cevap

367,041 kullanıcı

...