Ah ahh şu gebeliğin 4. Ayında başlayan ve doğum yapalı 8,5 ay olduğu halde geçmeyen iğrenç ötesi baş ağrısı o kadar iğrenç birşey ki ağrıdan ziyade sanki başımı bi makinenin içinde sıkıştırıyorlardı resmen duvarlara vurasım geliyordu başımı Allah kimseye yaşatmasın.Ben mentolbox migren taşı kullanıyordum birazda olsa hafifletiyordu bir dene istersen nane yağıyla şakaklara kaş üstlerine alnına masajda yapabilirsin.Rabbim şifa versin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
1,512,248 soru
24,666,778 cevap
367,041 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın