0 oy
321 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
.......................................

3 Cevaplar

0 oy
(2,323 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Kötü tecrübe Lee varsa . Yaptıkları seni üzdüğü hiç bir anı unutmamak. İyi anlar yerine bunları hatırla.
-Reklam-
0 oy
(3,078 puan) tarafından
Uyumak baska caresi yok bence
tarafından
Ya uyanık olduğun zamanlar :(
(3,078 puan) tarafından
Valla canm evlimisjm cocugn falan var mi nasil bi durumdasn bilemiorm ama untmak kolay bisi deil ama kolayda bisj yani kafanda bitirmek onemli olan gerisi gelir uyanik oldgnda kendjnj mesgul et bazi seylerle mesela bi ise gir yada nebilim bos durma iste kendini rahatlatcak seylerle ilgilen kimse unutlmjcak deilki sen bu saatten sonra önune bakcakdn arkana bakarsan hoc ilerleyemezsn
0 oy
(31,472 puan) tarafından
O kişinin kötü özelliklerini hatırlamak ve kendi değerini bilmek. Kendi değerinin farkında olan insan ona iyi gelmeyen iyi davranmayan insanların aslında onu sevmediğini bilir sevmeyen de sevilmez 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 298 göst.
2 Nisan 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde anny (657 puan) tarafından soruldu
+2 oy
5 cevap 324 göst.
0 oy
13 cevap 407 göst.
16 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Simsek21 (1,796 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 288 göst.
13 Ağustos 2023 Güzellik-Bakım kategorisinde Aysekubramutlu (19 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,320 soru

24,667,704 cevap

367,079 kullanıcı

...