Batik yaparmı nasıl iyimi memnunmusunzuz
bu
3 değil de 5 olanı kullanıyorum, herhalde 10 yıl oldu Hem hala çok güzel alıyor hem de hiç tık demedi daha, Maşallah diyeyim de
1,512,233 soru
24,666,632 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın