Batik yaparmı nasıl iyimi memnunmusunzuz
bu
3 değil de 5 olanı kullanıyorum, herhalde 10 yıl oldu Hem hala çok güzel alıyor hem de hiç tık demedi daha, Maşallah diyeyim de
1,512,731 soru
24,672,989 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın