0 oy
161 göst.
Diğer kategorisinde (5 puan) tarafından
erkek arkadaşımla içime girmeden ve boşalma olmadan takıldık.ilerleyen zamanlarda da kondom taktı ama ikimizde ıslanmıştık zaten.ben o ay büyük streste yaşadım adetim bir hafta gecikince tarlusal kullandım ve böyle parça parça az az kan geldi maximum peçeteye geliryordu ped boş. 36. Günde tarlusal kullandım 38.gunde bir liradan iki tık büyük pıhtı geldi sizce sorun nedir. düşük müdür adet belirtisi midir

1 cevap

0 oy
(257 puan) tarafından
Hamile kalmamaya çalışıp adet söktürücü kullanmışsın düşük olması neyi değiştirir ? Adet olmamaktan korkuyorsan da en mantıklısı kan testi vermen
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 184 göst.
0 oy
4 cevap 603 göst.
+1 oy
3 cevap 386 göst.
0 oy
8 cevap 326 göst.
15 Temmuz 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hasret23243 (25 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,180 soru

24,665,974 cevap

366,976 kullanıcı

...