0 oy
1,212 göst.
Diğer kategorisinde (1,796 puan) tarafından
Kızlar aramayan var mı 

38 Cevaplar

+1 oy
(6,390 puan) tarafından
Ben gorusmuyoruz :) 
(1,796 puan) tarafından
En iyisi:)
(867 puan) tarafından
Bende ama mecburi sebepten haftaya evine gideceğim değişik duygular içindeyim
(1,539 puan) tarafından
Neden gorusmuyorsunUz cnm
-Reklam-
0 oy
(870 puan) tarafından
Ben aramadım 5 dk mesafede ne gerek var arim
0 oy
(1,515 puan) tarafından
Bir oncekinde aradiydim bunda aman aksam ararim dedim unuttum gitti aramadim sonuc olarak
(1,796 puan) tarafından
Yok kız bilerek yani aramayan istemediği için
0 oy
(3,298 puan) tarafından
Ya her kandil artık aramiyorum bazen hiç aramıyorum esim ararsa öyle bayram da seyran da ararım genelde konuştuğumuz için zaten ayrıca aramak.aklima gelmiyor esim sürekli ailesi ile görüşüyor zaten bende araya skstiriyorum kendimi tamam
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Bennnnn aramam kimseyi
0 oy
(15,743 puan) tarafından
Ararim.ben neden aramiyim:) gorumcelerim de beni arar
0 oy
(39,700 puan) tarafından
Ben aramıyorum hiç 
0 oy
(1,118 puan) tarafından
Kendi ailemi bile aramıyorum yani öyle bir arama sorma huyum hiç olmadı kendimi bildim bileli
(4,743 puan) tarafından
Bu ben
0 oy
(1,882 puan) tarafından

Amne babamı aramıyorum onlarımı arıcam bi tanesi de engel listemde ztn :D

(1,217 puan) tarafından
Bende böyle Özel günlerde pek kismeyi ara ma huymu yok annem dün sabah aramsti o kutladı kandili dahda aramdim hiç bı akrabyyida ne aradım ne msj eşim sonra armasi kavga etikden sonraa dedi anneyle konstunmu hahni anne dedi senin anne yok dedim nie diyor ben aradım camideydi kendi annesiyle konsumuyom o annemi aramış sonra dedim acba düşündümu eşim annesiyle konstutu benim annemle konusmadi ama bilyor huymu ben pek öyle özel gün falan çok kutlayan değilim konuşmadimda
0 oy
(730 puan) tarafından
Anneleri ve babaları ararım mutlu olurlar görümce yok  :)
0 oy
(1,209 puan) tarafından
Ben aramadım kaynanamı 
0 oy
(3,387 puan) tarafından
Ben çünkü hak etmiyorlar hiç bir zmn aramadım da 

Bayramda bile aramam eşim konuşur telefonu veriri al konuş diye öyle konuşurum yoksa bayramı bile kutlamam
(1,539 puan) tarafından
Erkek annesi olsaydin ne ekersem onu biçerim modunda olup arardin
(3,387 puan) tarafından
Vallahi onlar gibi olacaksam degil aramayı uzak duruum daha iyi en azından huzurulu olsunlar yuvalarında derdim
0 oy
(1,443 puan) tarafından
Aramam gerek yok
0 oy
tarafından
Ben kayinbabami aradı görüntülü çocuğu gösterdim kaynanamda yanındaydı onunda kandilini kutladım görümcem yok zaten eltimi aramadım valla 
0 oy
(5,470 puan) tarafından
Görümce yokta kayinvalideyi eşim aradı bebeğim kolik olduğu için durmuyor akşamları. Esimede dedim aramiyo beni hiç torununuda dusunmuyo aramayı düşünmüyorum diye
0 oy
tarafından
Ben sadeca annemi abimi kutladım ne arıycım uğraşamam
0 oy
(3,766 puan) tarafından
Aramadım valla beni aramayani ben niye arayayım 
0 oy
(2,154 puan) tarafından
Görümceler hepsi benden küçükler bayramda bile atamazlar bende 2 aydır kaynanamla görüşmüyorum aramadım hiç birini hatta kaynanam bende engelli benden uzak Allah'a yakın olsun
0 oy
tarafından
Bazen arıyorum bazen aramıyorum. Dün içimden gelmedi aramadım 
0 oy
(4,656 puan) tarafından
Aramadım                          

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 332 göst.
0 oy
9 cevap 353 göst.
14 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde nurr001 (4,838 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,081 göst.
19 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde fatos18 (2,805 puan) tarafından soruldu
0 oy
27 cevap 1,214 göst.
21 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde S.m.h (93 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,228 soru

24,666,588 cevap

367,016 kullanıcı

...