0 oy
115 göst.
Diğer kategorisinde (20 puan) tarafından
Merhba güzel anneler ben sezeryanla doğum yaptım çok şükür 36+2 g 

Ama bebeğimin tetisinde koyuluk varmış başına böyle bisey gelen var mı ciddi bu durum mu acaba bilen varsa cevaplarsanız çok mutlu olurum teşekkür ederim şimdiden 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 774 göst.
0 oy
2 cevap 331 göst.
0 oy
0 cevap 97 göst.
0 oy
0 cevap 103 göst.
11 Ocak 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sevgi99mr (20 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...