0 oy
275 göst.
Diğer kategorisinde (1,229 puan) tarafından
Varsa memnun musunuz hanmlar trendyolda uyguna buldum da korkuyorm daha önce hiç kuplanmadm

4 Cevaplar

0 oy
(10,286 puan) tarafından
Anneme Alaçam bende teredutluyum teyzem kullanmış ama belli bı müddet sonra görüntüsü bozuluyormus sık oturulan yerler inceliyor topaklaniyomus tüy tüy gibi 
(1,229 puan) tarafından
Halla halla bilemedim ki şimdi ya
-Reklam-
0 oy
(236 puan) tarafından
Aldım ama daha kullanmadım , koltuklarımı yıkatıp öyle kullanıcam 
0 oy
(8,152 puan) tarafından

Ben aldım canım Bir haftadır kullanıyorum ve de çok memnunum hem Evim sobalı hem 2 tane çocuğum var koltuklarımın rengi açık olduğu için başlıkları çok kirleniyordu sürekli sil sil artık sıkılmıştım 

image bunu sipariş ettim ben

(1,229 puan) tarafından
Peki düzgün duruyor mu canm yoksa toplanma felan oluyor mu
(8,152 puan) tarafından
Yok canım benim koltuklarıma tam oldu zaten içerisinde süngerleri var onları kenarlardan koyuyorsun duruyor Çok fazla üzerinde hareket halinde olursan ister istemez çıkıyor ama düzeltmesi kolay Benim çocuklar zıplıyor üzerinde biraz
0 oy
(3,907 puan) tarafından
Evet kullanıyorum   Bn pek memnun değilim oda benim koltuklar biraz büyük ve geniş  özel dikim oa rağmen    ama idare ediyorum yoksa koltuk çabuk kirleniyor 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 555 göst.
+2 oy
21 cevap 627 göst.
0 oy
5 cevap 283 göst.
0 oy
24 cevap 630 göst.
14 Temmuz 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Bebegimdogdu (259 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,194 soru

24,666,153 cevap

366,986 kullanıcı

...