0 oy
569 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

image

amniyon sıvısı bebeğin idrarıymış ben şok bilmeyenler vardır belki 

10 Cevaplar

0 oy
tarafından
Arada yutup tekrar isiyorlar :))
-Reklam-
0 oy
(187,456 puan) tarafından

eee onu iciyolar yani sidikmi iciyo icerde bebekler :blush:

0 oy
(4,556 puan) tarafından
Hepsi değil canım çişini içine yapıp o sudan içiyomus 
0 oy
tarafından
Biliyordum bunu huyum kurusun herseyi didik didik araştırıyorum 
0 oy
(39,745 puan) tarafından

Yeni mi ogreniyon kız bunu. İçiyorlar bir de :D

tarafından
Bilmiyordum ben çok şaşırdım
0 oy
(10,378 puan) tarafından
O halde yeni yaşın hayırlı olsun (⁠≧⁠▽⁠≦⁠)
0 oy
(1,367 puan) tarafından
:)) ilk baştan beri biliyorum kuzum doktorum bilinçlendirmisti
0 oy
(4,843 puan) tarafından
Biliyorum ben bunu ama bizimki  gibi çiş  gibi düşünme insan vücudu aslında makine gibi bebegin de zaten senin beslenmen ile sadece kandan geçen vitaminler ile besleniyor mikrobu herseyi süzülüp minnoslara geçiyor o yüzden annenin iç organları 2 kat fazla çalışıyor. Düşün daha bebisin midesi karaciğeri böbrekleri tam olusmamis elma kadar tüm vücut  ama amniyo sıvısı var büyüdükçe idrar olarak o sıvıyı arttırıyor ve doğuma doğru bebis  50 cm minnoş 10 13 ml suyun içinde.
0 oy
(31,536 puan) tarafından
Okumuştum bunu hala anlamadım mantığını 
0 oy
(8,065 puan) tarafından
Bende biliyordum ilk bebegimde araştırmıştım ;) iki çocuğumda benm pik yapmisti çok fazlaydı amniyon sivim
tarafından
Bilmeyen ben kalmışım heralde

İlgili sorular

+2 oy
21 cevap 1,352 göst.
26 Aralık 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 1,265 göst.
0 oy
13 cevap 659 göst.
24 Ekim 2020 Diğer kategorisinde Zeliş fatoş (615 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 511 göst.
24 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...