0 oy
328 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,189 puan) tarafından

image

adetim 22 gun gecti

6 Cevaplar

0 oy
(304 puan) tarafından
maalesef yok canım 
(1,189 puan) tarafından
Sağol canım
-Reklam-
0 oy
(1,511 puan) tarafından
Yok canım gebelik
(1,189 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
(187,419 puan) tarafından
yok bacim         
(1,189 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
(6,717 puan) tarafından
Yok canım 0 çıkmış değer 5 ten yuksri olmalıydı 
(1,189 puan) tarafından
Anladim canim sağol
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Yok canim istiyormuydunn
(1,189 puan) tarafından
İstiyordum kuzum
(32,625 puan) tarafından
Hayirlisi olsun canim
0 oy
(20,164 puan) tarafından
< Bu işaret küçüktür işareti. Değerin 0.200 den küçük. Yani yok gebelik. 5 ve üzeri gebelik var sayılıyor
(1,189 puan) tarafından
Anladim teşekkürler

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 182 göst.
0 oy
0 cevap 93 göst.
0 oy
2 cevap 179 göst.
0 oy
0 cevap 105 göst.

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,622 cevap

367,022 kullanıcı

...