Kahve postlarından gına geldi yazıklar olsun sana demek kahve paylaştın pühhh hahaa
Geldim geldim
Afiyet olsun kıskananlar çatlasın rahatsız olan girmez yani başlıkta yazıyor zaten bide üşenmeyip post açıyorlar
Aaaa yine kahve paylaşılmış gına geldi artık ahahaha
Afiyet olsun balım kahve içmeden durulur mu hiç
Nasıl kahve paylaşırsın canım çekti sutluyum napacam ben şimdi kahvem yok evde
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın