+2 oy
653 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,461 puan) tarafından

image

:))))

10 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Daha akşam eşim bana imayla bunu söyledi ya  :D benimkiler de aynı tıpkı baba

(1,461 puan) tarafından
:D klonlamis kendini desene:D
-Reklam-
0 oy
tarafından

Benim oğlum aynı bana benziyor valla :D 

(1,461 puan) tarafından
Sanslilardaniz :D
tarafından
Ben eşim annesine çok benziyor hatta aynısı ben eşimin annesini öldürecek kadar sevmiyorum yani gunahımın bir tanesini verip cennetlik olsam yine vermem cehennemi seçerim o derece neyse :D Allah bana acımış oğlumu ben gibi yaratmış kurban olduğum şükürler olsun ❤️
(1,461 puan) tarafından
O zaman eşinizin benzemesi de sıkıntı:D sabah aksam kaynanayla yasiyor gibi :D
tarafından
Onun bana karşı o kadar fedakarlıkları ve merhameti babalığı kocalığı o kadar güzel ki anlatılmaz yaşanır o yüzden ben yüzünü görmüyorum ya kalbi çekiyor beni ona :)
(1,461 puan) tarafından
:) maşallah o zaman
0 oy
(16,097 puan) tarafından

Ay bunu her gordugumde guluyorum. Oglumu kim gorse ayy ayni kucuk serkan diyo :woot:

(1,461 puan) tarafından
Hamileyken çok bakmissaniz demek:D
(16,097 puan) tarafından
Haha hamileyken hic gormedim nerdeyse kiz :D
(1,461 puan) tarafından
Resimlerine bakmissinizdir:D
tarafından
Benimkide aynı kocam :)
0 oy
(8,065 puan) tarafından
Benm kız babasının kopyası sanki babası doğurmuş o kadar ben hep bu benzetmeyi yaparım ;)
(1,461 puan) tarafından
:D genleri baskinmis
0 oy
(2,366 puan) tarafından
Gözler kaşlar kirpikler ben geri kalan babası. Herkes eşimi klonladığımı söylüyor. Çok dua etmiştim eşime benzesin diye :) 
(1,461 puan) tarafından
:D o zaman iyi olmus
0 oy
(9,420 puan) tarafından
Ahahha benimde oglanda kızda aynı babası 
(1,461 puan) tarafından
İçler dışlar olmus
0 oy
tarafından
Ay bu benim kiz
(1,461 puan) tarafından
:))))))
(5,470 puan) tarafından
Baba babaaa :))) muck
0 oy
tarafından

Benim çocuklarım babadan bişey almamış ikiside bana benziyor :D

(1,461 puan) tarafından
Hamileyken aynaya çok mu baktiniz :D ben çok bakmistim :D
tarafından
Evet bakiyodum valla :)  bana hep eşin seni çok sevmiş belli çocuklar sana benziyor derler
0 oy
(1,401 puan) tarafından
Oğlum bana benzer kızım aynı babası bazen eşimle telefonda tartııştığımızda kapatınca kızımı görünce yine bi sinirleniyorum aman kızıma karışma hep der yok ya niye karışayım el kadar bebeye bende suç çok sevmekten oldu kız ikizin olarak doğdu derim:))) oğlanda hep sevmedin mi der gerçi aileece renkli gözlüyüz o da babasını andırır
0 oy
(4,564 puan) tarafından
Birebir aynıyız bi eksikle. Üç oğlum da babasının çocukluk ergenlik ve gençlik olarak aynı. 
(1,461 puan) tarafından
bu enteresanmis :D
(4,564 puan) tarafından
Eşimle tanıştığımız da ikimiz de çocuktuk. Yani geçmişini biliyorum onu yeniden doğurmuşum :)

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,191 göst.
+1 oy
16 cevap 1,489 göst.
1 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 401 göst.
7 Mart 2024 Diğer kategorisinde mrcn06 (132 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 354 göst.
24 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Suda (267 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,671 cevap

367,032 kullanıcı

...