Yüreğine sağlık
Canim benim. Ne kadar ince dusunceli hassas kalbin var☺. Haklisin bi yonden. Oyle postlar olunca insan ismini gormek istiyor. Görmeyince haliyle bi üzüntü oluyor. Ama emin ol bu bi ayrimcalik degil kuzum.
Biz yine ne yaptık ya jsjjsjsj
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın