Ögretmen fark eder ve ögretmen için önemli olan çocuğun yapmş olması zaten senn doğru olanı yapıyosun kızın gögsünü gere gere ben yaptım diyebilir diğerlerı de artık kımın annesi daha becerikli onu tartışır
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın