Eğer hayatının geri kalanında sadece bir şey yiyebilirsen, ne olurdu ?
Cipssss 12krktrrrrr
Ahahah şırdan hariç herşey
Sevgi yenilebilir birşey olsaydı onu bıkmadan usanmadan yerdim
Hamburgerrrrrrr
Mantıııı oofff
Tavuk hastasiyim eşim bana hep tavukçu der ;D
Patlıcan her türlü yemeğine bayılırım
Bide mümkünse noodlle
Makarna tabiki
1,512,237 soru
24,666,690 cevap
367,036 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın