0 oy
391 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (302 puan) tarafından
Kizlar 18 haftalık hamileyim ilk hamileliğim gebelik zehirlenmesinden dolayı 26 haftada bebeğimi kaybettim şimdi ki bebegimede korkuyorum ister istemez hareketlerini de anlamıyorum yaşayıp yaşamadığını doktorada gidiyorum 1 ay sonra gel diyo erken gelmişim falan dedi rahimde bazen tekme gibi bir şey hissediyorum acaba bebeğin hareketimi bir akıl verin 

3 Cevaplar

0 oy
(32,625 puan) tarafından
Olabilir canim baska doktora git sende kizmayan :)
(302 puan) tarafından
Doktorum iyi aslında yaşadığım yerde özel hastane bir orası var yakın o yüzden ona gitmek zorundayim canim
-Reklam-
0 oy
(6,113 puan) tarafından
Hiçbir doktorun neden erken geldin diye kuzmaya hakkı yoktur  

Bizim bir hastamız vardı 365 günde sadece acil servise 300 girişi vardı neden geldin deyıp göndermek yürek ister
(3,804 puan) tarafından
O da hiç yememiş içmemis hastaneye mi gelmiş:D
(2,863 puan) tarafından
Sehir farkı olmasa o kesin benimdir diyecem:)))
(6,113 puan) tarafından
Ahahahahahaha kız ne güldüm  cinsiyet farkında var
(2,863 puan) tarafından
:))))
0 oy
(1,345 puan) tarafından
Başından geçeni anlattın mi sen doktora? Kızacak diye birşey söz konusu olmasın bebeğinin sağlığı önemli tabikide gideceksin ve oda bakmak zorunda parasıni alıyor mu alıyor .
(302 puan) tarafından
Oda korkulacak bir şey yok diyor o bir kere olur daha olmaz diyo

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 504 göst.
25 Nisan 2019 Aile & Aşk kategorisinde Edanur'un annesi♡♡ (2,465 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,798 göst.
19 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Emine zerrin (288 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 394 göst.
16 Mart 2021 Diğer kategorisinde Eda06 (3,740 puan) tarafından soruldu
+1 oy
22 cevap 817 göst.
6 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,149 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,227 soru

24,666,566 cevap

367,015 kullanıcı

...