Allah rahmet eylesin çok güzel bir dusuncen var cnm ince düşünceli insanları severim
Yalnız tek sevmediğim şey taziye evinde yemek telaşı. Biz abimi kaybettik morgtan geldik komşu Allah razı olsun yemek yapmıştı falan ona değilde oturup yiyenlere sinir olmustum. Herhew yemek yeme telaşındaydi aklıma gelince hepsinden tiksiniyorum .
1,512,245 soru
24,666,759 cevap
367,040 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın