0 oy
141 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (35 puan) tarafından
Ödem atmak için emzirirken içtiginiz yaptıgınız faydalı detaylar çaylar kürler ne varsa tarif verebilirmisiniz oğlum 2aylık sezeryan oldum göbegimde 3 aylık göbegi gibi korseden çok sıkıldım ve toparladıgınıda düşünmüyorum piskolojim bozuldu uykusuzluktan spor falan yapcak gücümde yok

1 cevap

0 oy
(1,191 puan) tarafından
Bende 1 ay olacak doğum yaptım. Bende seninle aynı durumdayım bende beklim burda 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 299 göst.
24 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hiranurmiranalp. (35 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 190 göst.
27 Ekim 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 128 göst.

Kategoriler


1,512,658 soru

24,671,961 cevap

367,298 kullanıcı

...