0 oy
191 göst.
Diğer kategorisinde (396 puan) tarafından
26 Kasım da ilk korunmasız ilişkimiz oldu çocuk istiyoruz diye ve yumurtlamayı gününden sonraki gündü üzerinden 17 gün geçti adettimde bitiyor üstüne görme GB adet görmüştüm ilk cocugumda bu da oledir diye bekledim test yaptım negatif çıktı erken mi yaptım acaba testi 

1 cevap

0 oy
(6,717 puan) tarafından
Belki üstüne görme değil adettir canım negatif çıktıysa negatiftir bir kerede tutacak diyede birşey yok 
(396 puan) tarafından
Evet de işte yumurtlama gününden sonra yapınca tutar diye bekledim 2 gün sonrasında da denemiştim biri tutmazsa diğeri gibi ama yine cikmadi
(6,717 puan) tarafından
Yani canım her ay tutmayabilir o nasip
(396 puan) tarafından
Anladım canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
31 cevap 1,397 göst.
16 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 479 göst.
30 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,149 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 789 göst.
13 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Miniminnak (5,104 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 665 göst.
19 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Sevgim esmer (86 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...