0 oy
253 göst.
Diğer kategorisinde (1,796 puan) tarafından
Arkadaşım burnundan ameliyat oldu estetik içinn değiL et vardı eti aldırdı. Geçmiş olsuna gideceğim yarına kendisinin çiçeğe alerjisi var geçmiş olsuna eli boş gidilir mi? 

6 Cevaplar

+1 oy
(1,203 puan) tarafından
Çikolata al kiz kahve yanina yersiniz
-Reklam-
0 oy
(187,414 puan) tarafından
meyve sepeti olur kurabiye tabagi olur pjjama takimi olur 
(1,796 puan) tarafından
Meyve götürmek en mantıklısı bedenini bilmiyorum. Kurabiye de yemiyor :D
0 oy
(5,236 puan) tarafından
Bizde hasta görmeye meyve bisküvi meyve suyu süt tarzı şeyler gider
0 oy
(4,928 puan) tarafından

Bizim sülale hasta görmeye giderken bütün tavuk götürürüyor :D nedenini hâlâ anlamış değilim. Biz misafirliğe gittiğimizde pasta baklava alırız siz de imkanınıza göre bir şeyler alın kendisi yemese bile gelen misafirine ikramda bulunur 

0 oy
tarafından
Meyve olur meyve suyu olur 
0 oy
(31,437 puan) tarafından
Şu an yiyebileceği şeyler götürsen daha makbule geçer bence 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 146 göst.
4 gün önce Diğer kategorisinde Ygzkaan (70 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 637 göst.
0 oy
10 cevap 681 göst.
0 oy
1 cevap 298 göst.
10 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Nurcan43 (248 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,151 soru

24,665,595 cevap

366,957 kullanıcı

...