0 oy
423 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Alsammi 

image

8 Cevaplar

+2 oy
(9,259 puan) tarafından
Kusura bakma canım ama çok kötü Orçonun pantolonu gibi.
tarafından
Yaaaa ajsksksskdkdk benim de hiç bu tarz yok hoşuma gitti gibi ay seni yaa çok güldüm kız aajsjsj
(9,259 puan) tarafından
Hep gül canım bu benim fikrim sakın yanlış anlama olur mu :)
tarafından
Yok yok yanlış anlamam bende karar veremedim.zaten hep birlikte gülelim kalp canımsın
(9,259 puan) tarafından
Teşekkür ederim tatlı bayan :) ❤
-Reklam-
+1 oy
tarafından

Kısa duruyor begenemedim hatta olur ya çocukların kıyafetler kısalır giyilince komik durur aynı öyle olmuş :D

tarafından
Allah seni kİz bende.hic yok bu tarz hoş geldi gözüme.ama kararsizda kaldım çok güldüm yaaaaaa ajdkfkdlddlro
tarafından
Aahahahaha ama öyle
0 oy
(17,478 puan) tarafından
Altına bot üstüne crop tarzı kazaklarla güzel durur 
tarafından
Evet dusununc eiyi gibi ama hiç bu tarz yok karar veremedim
0 oy
(2,901 puan) tarafından
Benim bilek üstü şeylere alerjim var asla giyemem kesinlikle uzun olcak hatta yeri süpürcek :D 

Bilemedim hep giyiyorsan olabilir ama kısa ya 
tarafından
Benimde bundan hiç yok hoş geldi gözüme bir an sadece skslslssl
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Palyaço pantolonu gibi yaaa
tarafından
Ayyy ciddi mi kız Allah seni amsmsmskske
(32,625 puan) tarafından
Kisa ya kiz guzel durmuyooooğ
0 oy
tarafından
Baçaları çok itici 
0 oy
(10,738 puan) tarafından
Direkt aklıma orçonun pantolonu geldi aklıma ben beğenmedim canım bence başka bak kendine 
0 oy
(976 puan) tarafından
Eğer bacakların kalın değilse güzel durur 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 278 göst.
0 oy
10 cevap 408 göst.
+1 oy
8 cevap 700 göst.
14 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Neseli Hayat (1,021 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 269 göst.

Kategoriler


1,512,216 soru

24,666,322 cevap

367,000 kullanıcı

...