0 oy
776 göst.
Diğer kategorisinde (3,928 puan) tarafından

bebeleri uyuttuk çay keyfi yapiyoruz:Dsiz napuyosunuz

image


9 Cevaplar

0 oy
tarafından
Tatlı ve tuzlu bir arada;))
(3,928 puan) tarafından
evett:))
tarafından
Afiyet olsun canım
(3,928 puan) tarafından
sağ ol canım
-Reklam-
0 oy
(3,446 puan) tarafından

image

bu bisküviye bu ara takmış durumdayım :) afyt olsun bzmde çay bisküvi 
(187,419 puan) tarafından
kiz gittinmi babymal a
(3,446 puan) tarafından
Yok kuzu 15nde randevum o zaman gitcem hem doktor hem alışveriş hemde bzm maaş günü 15i :D
(3,928 puan) tarafından
Sanda afiyet olsun canım
0 oy
(39,700 puan) tarafından
Darısı bana ama benimkiler annemlere geldiğimden beri 11 12 gibi uyuyorlar 
(3,928 puan) tarafından
kızımın uykusu de öyle:(( bi bugün oyle oldu
0 oy
(187,419 puan) tarafından
yumurta gibi olam ne
tarafından
Gong canım:))
(187,419 puan) tarafından
afiyet olsun
tarafından
Postu ben açmadım yalnız cevap verdim;))
(3,928 puan) tarafından
valla ben ne olduğunu bilmiyordum arkadaş söylemiş:))
(187,419 puan) tarafından
☺️☺️☺️☺️☺️
0 oy
tarafından
Tabak niye geldin der gibi olmus sjsjjs
(2,719 puan) tarafından
Ahahha Allah seniii :D
(3,928 puan) tarafından
hshshhsh sesli güldüm:))
0 oy
(17,127 puan) tarafından
Afiyet olsun ☺️

Kuru fasulye pilav yaptı annem alip eve geçecez birazdan 
(3,928 puan) tarafından
Sanada afiyet olsun canım
0 oy
tarafından
Bend3 birazdan çayı koyacam qfiyet olsun 
(3,928 puan) tarafından
sanada canım
0 oy
tarafından
Biz tabağı böyle koysak misafir küfür edercesine sjjs
tarafından
Valla ya sjjsjsjjsj
tarafından
Kız ben hiç misafire gong ve krater koyduğumu hatırlamam:D bizim menüler daha ağır sjs
tarafından
Kız bende kac cesıt yaparım dolu dolu olur tabak, kraker ne cocuklar bile kabul etmez ahhhaha
tarafından
Kız çeşit yapmasanda baklava çerez ıvır zıvır la olur bu böyle çok basit olmus
(3,928 puan) tarafından
misafir sayılmayız samimiyiz yani surekli gidip geliyoruz :)) hem küçük çocukla bize yemek de yaptı gayet güzel ağırladı hakkını yemeyelim kizlar :)) şimdi filim izlemek için boyle oldu
0 oy
tarafından
Su saatte uyuyan bebelere helal olsun o analarada tabi uyitam asjdkdk
(3,928 puan) tarafından
valla kizim normalde uyumaz bu satte benide şaşırttı

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,056 göst.
14 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,928 puan) tarafından soruldu
+3 oy
10 cevap 725 göst.
5 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
11 cevap 994 göst.
+1 oy
6 cevap 775 göst.

Kategoriler


1,512,228 soru

24,666,588 cevap

367,016 kullanıcı

...