Bir şey olur mu bilmiyorum ama ben senin yerinde olsam komşularıma birer tabak götürürüm biter hemde sevaba girmiş olursun ben çok yapınca veriyorum komşulara
1,512,759 soru
24,673,425 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın