Valla gündüz zaten pek aktif degilim. Gece de caağnım uykumdan olamiiiciiim daha fazla ☺️
Hak eden kazansın diyor ve uyumaya gidiyorum iyi geceler balım ❤❤❤❤❤
İnşallah bakalım uykusuz geceler,
Kafalar yancak yine
Ihtiyacı olan kazansın ya ben uğraşamam
Herkese başarılar
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın