0 oy
294 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar göğsümde taş gibi kitleler oluyor ama emzirdikten sonra geçiyor süt birikmesi gibi bir şey mi acaba ciddiye almam gerekiyor mu

5 Cevaplar

0 oy
(1,212 puan) tarafından
Süt birikmesi zaten emzirince geçiyormuş 
-Reklam-
0 oy
(27,120 puan) tarafından
Evet süt birikmesi. 
0 oy
(2,518 puan) tarafından
Süt kanalları canım .doluyor emzirince geciyor
0 oy
(6,349 puan) tarafından
Evet süt birikmesi
0 oy
tarafından
Sut damarlari tikaniyomus benimde solda oluyo hep aciyo ilk emzirdikce geciyo 

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 211 göst.
0 oy
3 cevap 303 göst.
0 oy
3 cevap 206 göst.
0 oy
8 cevap 1,031 göst.

Kategoriler


1,512,667 soru

24,672,095 cevap

367,309 kullanıcı

...