0 oy
410 göst.
Diğer kategorisinde (6,390 puan) tarafından
Selamlar.d.d

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Püüüüüüüü yazıklar olsun fırtına çıksın sel çıksın tsunami gelsin :D:D

tarafından
Ben şimdi bavul topluyorum kırılmış belimle salı günü antalyaya gidicem inşallah biraz tatil yapayım :) antalyam varken Urfa'ya yorulamam şimdi ahahaha
(6,390 puan) tarafından
Sen buralı degil misin d
tarafından
Yok canım Antalyalıyim ben antepde yaşıyorum
(6,390 puan) tarafından
Yaa depremde bişey oldu mu
tarafından
Çok şükür ev hasarsizdi beykentteyim belki gelmissindir doğu gişelerine yakın bu taraf daha kayaç ama arabamız olmasa bebeğim donardi :( kış gelince korku geliyor yine hadi hayırlısı
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben tek çocukla cesaret edemedim iyi gitmisisn kız 
(6,390 puan) tarafından
Valla napuyim ikisi birbirini yiyor d
tarafından
İyi birbirini aşağı atmamışlad :D
(6,390 puan) tarafından
Valla bi ara bacağından salliyody büyük küçüğü.d.d

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 802 göst.
16 Ocak 2019 Aile & Aşk kategorisinde Sarı kız (17 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 1,531 göst.
28 Eylül 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+6 oy
25 cevap 1,643 göst.
1 Ocak 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 437 göst.
2 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Serapse (573 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,701 soru

24,672,702 cevap

367,354 kullanıcı

...