+2 oy
447 göst.
Diğer kategorisinde (65,018 puan) tarafından
serbetli tatlim kuru oldu tekrar serbet yapsam olur mu ki kizlar 

3 Cevaplar

+1 oy
(2,518 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Soğumasını bekleyip yeniden yapıp dokebirsin ama ılık olmalı denemistim
(65,018 puan) tarafından
serbet mi ilik.olsun
(2,518 puan) tarafından
Evet tatlı soğuksa
(65,018 puan) tarafından
tamam canim sagolasin
(2,518 puan) tarafından
Rica ederim
-Reklam-
+1 oy
(5,237 puan) tarafından
Şerbeti isitip yeniden dök üzerine 
(5,237 puan) tarafından
Sıcak serbet döküp üzerinide kapatirsn yumuşar diye düşünüyorum
(65,018 puan) tarafından
tamam canim sabah yapayim teşekkür ettim
(5,237 puan) tarafından
Yaptın mı canım yumuşadı mi
(65,018 puan) tarafından
eh iste bir tik duzeldi gelen misafir de öyle kuru seviyormus begendi☺️ sordugun icin teşekkür ederim canim ❤️
(5,237 puan) tarafından
Afiyet olsun canım
0 oy
(187,456 puan) tarafından
bana versen yerdim
(65,018 puan) tarafından
ek şerbetle yumusadi biraz sana güzelini yaparım
(187,456 puan) tarafından
yap lutfen ☺️❤️

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 357 göst.
19 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Yasmengungor (2,504 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 801 göst.
6 Ocak 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Gokbenoya (1,430 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 471 göst.
9 Nisan 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
18 cevap 1,426 göst.
27 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Meryem0123 (2,586 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,172 cevap

367,379 kullanıcı

...