0 oy
169 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (456 puan) tarafından
Yarın 24 saatlik nöbetlerim başlıyor, çok üzülüyorum hiç ayrılmadık daha önce birbirimize çok düşkünüz. Yarın işe gitmem gerekiyor diyorum beni de götür diyor. Ne zor evlattan ayrılmak

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 201 göst.
0 oy
38 cevap 3,093 göst.
+2 oy
16 cevap 1,443 göst.
29 Ağustos 2025 Aile & Aşk kategorisinde Tekcocuk (2,024 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 382 göst.

Kategoriler


1,512,727 soru

24,672,965 cevap

367,374 kullanıcı

...