0 oy
171 göst.
Diğer kategorisinde (1,367 puan) tarafından
Gri tonlarda paspas almak istiyorum kış için şu pofuduklar güzel mi puf olanlar trendyoldan bakıyorum 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben yazayim canım ince olsun da makinada yikansin ben bimden aldık çok memnun yumuşacık 
(1,367 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim kuzum
-Reklam-
0 oy
tarafından

Bime gelmıstı 1-2 ay oluyo peluş :D nasıl kalmıssa bılmem pembe almıstım 200 tlydı bıdaha gelırse kacırma al

(1,367 puan) tarafından
Öyle mi ordan alaym ozman teşekkür ederim kuzum
tarafından
Cok da saglam bır de yumus yumus ınt baktım aynısı 400 yazıyo gelır yakında bıme canım bekle
(1,367 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim kuzum bekliyeyim ozman
0 oy
tarafından
2 takımım da bimden çok memnunum kaç kere yıkadım makinede bir kere bile yırtılma sökük hiç birşey olmadı 
(1,367 puan) tarafından
Maşallah gelirse alacam takipte kalıyorum

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 237 göst.
29 Nisan 2026 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 263 göst.
+1 oy
3 cevap 271 göst.
+1 oy
7 cevap 704 göst.
26 Mayıs 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde honkiponkitoninok (14,523 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,585 cevap

366,955 kullanıcı

...