0 oy
236 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,204 puan) tarafından

3 yaş kizimda HİPERMETROPİ yakını görememe çıktı doktor hemen gözlük yazdı 3 ay sonra da sırayla göze tampon kapatıp devam edicez dedi. Ama üzüldüm yasayipda duzeltebilen oldu mu

4 Cevaplar

0 oy
(443 puan) tarafından
Nasıl fark ettiniz acaba 
(1,204 puan) tarafından
Sadece kontrol amaçlı götürdüm. 2 yaşda ilk muayne yapılmalı diyo uzmanlar ona istinaden gitmistik
-Reklam-
0 oy
(1,204 puan) tarafından
Başına gelen yok mu
0 oy
(2,497 puan) tarafından
Ya. Benim oğlum da 3 yaşında bir gözü 2 derece astigmat çıktı diğeri 1.25 dedi gözlük takması gerekiyor dedi doktor 6 ay sonra tekrar gelin falan dedi çok moralim bozuldu 
(1,204 puan) tarafından
Peki başladınız mı gözlük takmaya
(2,497 puan) tarafından
Yok takması gerekiyor dedi ama vermedi 6 ay sonra tekrar gelin o zaman vericem dedim
(1,204 puan) tarafından
Anladım.. bize direk gözlük dedi iki göz arasında fark var epey dedi korktum bende
(2,497 puan) tarafından
Allah şifa versin inşaallah geriler dereceleri
(1,204 puan) tarafından
Allah razı olsun teşekkürler
0 oy
(10,513 puan) tarafından
Göz kaslarını güçlendirmek lazım biraz araştır işe yarıyormus
(1,204 puan) tarafından
Çok teşekkürler bilgi için canim

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 83 göst.
22 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Yasmengungor (2,504 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,270 soru

24,666,974 cevap

367,045 kullanıcı

...