0 oy
184 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Merhaba kızlar dün eve geldik. Gelir gelmez peteği açtık zaten yalnız kombi 45 oda sıcaklığı 23 . Ama burnu üşüyor. Nerde hata yapıyorum. Üzerinde atlet bir takım kıyafeti çorabı az bol kundaklama ve kalın battaniye.

2 Cevaplar

0 oy
(1,750 puan) tarafından
Burnundan değil kulak memesine görüşünden bak canım vucud sicakligina
tarafından
Hapsuruyor ya
(1,750 puan) tarafından
:(  benimkide öle gapsuruyodu dün bugün burnu akmaya başladı tam iyi oluyor tekrar bi hastalık geliyo
-Reklam-
0 oy
(8,378 puan) tarafından
Göğsüne ve ensesine bak canım üşüyüp üşümediğini öyle anlarsın
tarafından
Tamam kuzum

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 236 göst.
18 Eylül 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sibelhome (1,882 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 282 göst.
0 oy
12 cevap 607 göst.
0 oy
4 cevap 200 göst.
21 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Aytu (42 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...