0 oy
190 göst.
Diğer kategorisinde (972 puan) tarafından

11 ekim de 4,5 kilosu 219 dan 164'e düşüyormuş güzel yıkıyor mu bide için de tek renk olması yinede renkliler için yıkanabilir mi

image


2 Cevaplar

0 oy
(9,263 puan) tarafından
Ben renklileri beyazlarada kullanıyorum alo almıştım 10 kg yi 200 e baya oldu tabi 4 - 5 ay olmuştur belkide daha bitmedi ama bitmeden bunu alabilirim bende Omo güzeldir ben beğeniyorum 
-Reklam-
0 oy
(1,052 puan) tarafından
Ben beyazlı olanı kullanıyorum gayet güzel ama yanında camasir savaşı ve çamaşır suyu da kullaniyorum
(972 puan) tarafından
beyazli olani derken hangisi cnm
(1,052 puan) tarafından
Omonun beyazlılar için olanindan

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 310 göst.
10 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde duygumiray (972 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 146 göst.
10 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde duygumiray (972 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 246 göst.
6 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Eylulada (154 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 247 göst.
22 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Yeni Dertli Gelin (888 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,148 soru

24,665,528 cevap

366,953 kullanıcı

...