İlk 4 ay mecbur kaldım valla bende istemezdim sallamayı ama gazdan uyumazdi 4. Aydan sonra zaten tehlikeli olduğu için kaldırdım şuan 17 aylık ayak ucunda oturdum uyumasını bekliyorum bak ninni de açtım müzik de anne karnı sesi de dibine kadar salladım da
1,512,417 soru
24,668,827 cevap
367,148 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın