0 oy
296 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,804 puan) tarafından
Kızlar 4 aylık hamileyim karnımın sol tarafı ağrıyo ve sol yanım ağrıyor sancı yapiyo neden sizce normal mi

4 Cevaplar

0 oy
(3,804 puan) tarafından
Bilen yok mu yaa 
(1,824 puan) tarafından
Bendede aynı oluyor bende 4 aylığım bende bekleyim burda
(1,824 puan) tarafından
Bebek hareketinden dolayı olabilir batmalar
(3,804 puan) tarafından
Bilmiyorum da çok ağrım var ya
-Reklam-
0 oy
(1,953 puan) tarafından
Bobreklerinle ilgili birşey olabilir canım belki benim hamileliğimde sağ tarafim ağrıyordu bobregimde genişleme vardı ama tabi doktor daha iyi bilir ultrosonda felan gözükür ihmal etme geçmişler olsun
(3,804 puan) tarafından
Kuzum zaten kaşıntım var akıntım var aciyo bide sıvı şekilde akıntım var su gibi normal mi acaba
0 oy
(1,750 puan) tarafından
Bebek sol tarafdadir
(3,804 puan) tarafından
Bilmiyorum ondan mi canım
(1,750 puan) tarafından
Ondandır canım batma gibi olurdu benimde adet sancısı  gibi ağrıdı bazen  bi taraf bazen karnımın tamamı ilk üç ay oluyo
0 oy
(1,284 puan) tarafından
Tam kaçıncı haftadasın
(3,804 puan) tarafından
16+2 canım

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 202 göst.
13 Ocak 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Alin (233 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 230 göst.
0 oy
2 cevap 290 göst.
+2 oy
3 cevap 565 göst.

Kategoriler


1,512,228 soru

24,666,588 cevap

367,016 kullanıcı

...