0 oy
308 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Bigün ben daha ilk çocuğuma hamileydim benle kaynanam dışarı çıktık gezmek için neyse ikimizde dondurma aldık bir bankta oturduk dondurma yiyorduk. Karşıdan bir adam bize bakıp duruyordu bende kaynanama anne bu adam bize habire bakıp duruyor dedim kalk eve gidelim dedim. Bizim kalkmamızla birlikte adamda kalktı arkamızdan geliyor biz gittikçe oda arkamızdan geliyor. Bende anne bekle adam önden gitsin dedim biz yavaş gidelim o gitsin dedim. Neyse adam önümüzden geçti orda iki yol var adam orda bekledi busefer biz kendi yolumuzdan gittik adam yine arkamızdan geldi. Sonra kaynanam saydırdı Bi küfür etmeye adama. Tabi bende saydırdım oradaki insanlar herkes bize baktı adam banamısın demedi yüzünü bile çevirmeden gitti. Adamın niyeti neydi acaba hırsızmıydı sapıkmıydı belli değildi. Eve geldik eşime anlattım beni arasaydın dedi ben napcağımı bilirdim dedi. 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kesin sapik insan sokakta yürümeye korkuyor artık 
-Reklam-
0 oy
(5,843 puan) tarafından
Sapikmis  işte s.erefsiz

İlgili sorular

0 oy
35 cevap 3,184 göst.
24 Eylül 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 415 göst.
6 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 372 göst.
21 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Hicrannn (2,385 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 516 göst.
2 Ağustos 2022 Aile & Aşk kategorisinde Papatyasever (4,908 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,455 soru

24,669,331 cevap

367,168 kullanıcı

...