Bizde uyku serüveni tamam benimde gözlerim kapandi kapancak sabah okul var 5 te namaza uyancam insallah ya cok yoruldum yine iyi geceler diliyorum hepinize ❤️❤️❤️
İyi geceler
İkiside uyanık henüz
Bizde akşam yeni başlıyor
1,512,160 soru
24,665,687 cevap
366,965 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın