Bizde uyku serüveni tamam benimde gözlerim kapandi kapancak sabah okul var 5 te namaza uyancam insallah ya cok yoruldum yine iyi geceler diliyorum hepinize ❤️❤️❤️
İyi geceler
İkiside uyanık henüz
Bizde akşam yeni başlıyor
1,512,191 soru
24,666,113 cevap
366,983 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın