Canlarım ayın 27sine sezeryan dedi doktorum sancılarım başladı ve bebeğim yan pozisyonda duruyo normal doğum imkansız dediği için sezeryana alınıyorum ve bu gün tüm evi deterjanladım ,pencereleri sildim ,çarşaf takımların değiştiridim en sonunda bebeğimin beşiğin düzeltdim sizce nasıl
1,512,572 soru
24,670,990 cevap
367,261 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın