0 oy
304 göst.
Diğer kategorisinde (29 puan) tarafından

Canlarım ayın 27sine sezeryan dedi doktorum sancılarım başladı ve bebeğim yan pozisyonda duruyo normal doğum imkansız dediği için sezeryana alınıyorum ve bu gün tüm evi deterjanladım  ,pencereleri sildim ,çarşaf takımların değiştiridim en sonunda bebeğimin beşiğin düzeltdim sizce nasıl :) 

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
Resim yok cnm
-Reklam-
0 oy
(1,208 puan) tarafından
Fotoğraf yukledinse yüklenmemiş canım 
0 oy
(29 puan) tarafından
Neden resim yüklenmiyo anlamadım :( 
0 oy
tarafından
İyi etmişsin mis gibi eve gelir bebiş
0 oy
tarafından
Fotoğraf yok 
0 oy
(1,782 puan) tarafından
Resim yüklensin de bakalım
0 oy
tarafından
Ha i canım beşiği 
0 oy
tarafından
Resim unutmuşsun 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 693 göst.
+1 oy
33 cevap 2,681 göst.
6 Haziran 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 703 göst.
0 oy
1 cevap 159 göst.
16 Şubat 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gulcan58_59 (492 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,572 soru

24,670,990 cevap

367,261 kullanıcı

...