0 oy
200 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,010 puan) tarafından
Hanımlar merhaba ikinci gebeliğim ilkki 5 yıl önceydi suni sancıyla doğum yaptım. Tüm sancı bı anda geldiği için şuan ne oldu hatırlamıyorum ..

 Ama şimdi 37 haftam ,2 santim açıklık var doktor 1 haftayı bulur dedi arada hafif sancılar geliyor ama  şuan. Midemde ağrı kramp var mide ağrısı  buda doğum belirtisi olabilir mi . Hocbirsey hatirlamiyorum

3 Cevaplar

0 oy
(15,831 puan) tarafından
Bebek baskı yapıyor canım olabilir ne kadar çok yürürsen doğum o kadar hızlı olur savcının hiç geçmemesi gerek yani sıklığı az oluyor
(1,010 puan) tarafından
Şimdi pikniğe gidip dağ bayır yuruyecem
-Reklam-
0 oy
(6,791 puan) tarafından
Sancıların düzenli ise doğumdur canim. Takip et ne kadar sürede bir geliyor. Not et bi yere.  Allah'ım hayırlı ,kolay dogumlar nasip etsin.
(1,010 puan) tarafından
Düzenli gelmiyor canisi amin insallah
0 oy
(550 puan) tarafından
Kasılmalar diye uygulama var onu indir ağrı geldiğinde takip edersin ama ben 2 ay önce doğum yaptım bele ağrı vuruyor genelde doğumda ve düzenli oluyor zamanla ağrı sıklaşıyor seninki doğum ağrısı değil gibi

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 828 göst.
23 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 229 göst.
18 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Elif7474 (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 299 göst.
18 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Elif7474 (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 787 göst.

Kategoriler


1,512,459 soru

24,669,452 cevap

367,172 kullanıcı

...