777 göst.
Diğer kategorisinde (61 puan) tarafından
Havalar çok soğudu çok üşüyoruz arada elim kombiye gidip geliyor şöyle bir bakışıyoruz sonra vazgeçiyorum   siz naptınız yakmaya basladinizmi

43 Cevaplar

tarafından
Konya da şuanlık öyle bir hava yok geceleri buz oluyor bazen ama merkezi sistem işte kafamıza göre açamıyoruz Bayburt’ta olsaydım kesin yakardık mecbur :/
(61 puan) tarafından
Adam getirttik canım kombi eski kombi çok yakar dedi adam ev sahibine söyledik degistir yada biz değiştirelim kiradan düş diye memnun değilseniz yenisi ni alın takın giderken sökün götürün kiradan falan düşmem diyor ev sahibi çok pinti 200 tane dairesi var kiracilardan aylık kira bile toplamıyor kendisi muhasebecisi var o alıyor kira takibini o yapiyor gorsen yok yoksul zannedersin
tarafından
Konya’da ki ev sahipleri çok merhametsiz gerçekten annemlerin ev sahibi öyle  de  Konya’nın  işvereni de öyle valla Allah kalplerine merhamet versin vicdan versin
(61 puan) tarafından
Amiiiin canım.. Allah bütün isteyen herkesin kendine ev versin kira zor
tarafından
Babam emlakçı olmasına rağmen biz bile ev alamadık ekonomık olarak gerçekten gittikçe zorlaştığı için hiçbirşeye yetişemiyor insan ama amin tabi Allah hepimizin yüzüne baksın
(1,796 puan) tarafından
200 ev derken doğrumu:(( nasıl yapmış amca bukadar evi
-Reklam-
(4,548 puan) tarafından
Orası neresi ki bizim burda Ekim sonu belki yada kasıma kalir
(61 puan) tarafından
Konya burası çok soğuk oluyor akşamları gündüzleri hava sıcak ama evler buz gibi
(4,548 puan) tarafından
Anladım canım bizim buralar daha sıcak Denizli
(1,043 puan) tarafından
Izmirdeyiz serinlemek için klima aciyoruz
(61 puan) tarafından
Şuan orda olmak isterdim :))
Soba yakıyoruz biz 1 haftadan fazladır
Neredesiniz
Kastamonu canım
(2,305 puan) tarafından
Senin soba yaz kış yanıyor zaten
tarafından
Hahahahahaha yaz kış yerde yayla gibi yerdeyiz yazın ortasında bile yaktığımız oluyor ☺
(6,028 puan) tarafından
Amaannn neresi orası ben klimayı soğukta calistiriyorum hala, akşamları birazcık serin olmaya başladı sadece. Konum tabii ki Adana:) bana çok garip geliyor bu kadar erken olması
(61 puan) tarafından
Konya hava buz gibi gündüzleri dışarısı sıcak ama evler buzz
(11,320 puan) tarafından
Bu sene sobalı evdeyiz valla eşime diyorum alıp gelelim sobayı diye (köyden alıp gelcez annemin koyu dedemgilin) yaksak akşamları yakilcak kıza Alt üst üstüne tulum giydiriyorum
Bende öyle giydiriyorum neredesiniz
(11,320 puan) tarafından
Burdurdayim canım Akdeniz bölgesinde ayakta çorap patik mevsimi başladı
(981 puan) tarafından
Burdurun neresi:) biz esimle bucakta universitede tanistik hala daha aklimizda hep ozluyoruz simdi bebegimiz oldu seneye kismetse kutsal topraklara 3lu olarak ziyarete gelicez :)
(11,320 puan) tarafından
Merkezde doğdum büyüdüm canım da köyundeyim bu sene taşındım  :)
tarafından
Şuan çok üşüyorum doğalgaz yok odun sobasinida kurmadik daha küçük soba yakiyom
(1,076 puan) tarafından
Geçen çok soğuktu eşim açalım dedi yok dedim. Gündüzleri güzel ama sıcak.
(1,189 puan) tarafından
Kız neresi bura bize bu gün sıcak bile oldu akşamları bı serin oluyor
Konya
(1,189 puan) tarafından
Anladım cnm demeki oralar daha erken soğuyor
Aynen
(119,370 puan) tarafından
biz actik sonra hava isindi geri kapattik
(8,937 puan) tarafından

Hala vantilatörlerimiz açık ne dogalgazi :D

tarafından düzenlendi

Evin içi 26 derece canım bizim kısa kolluyla oturuyorum şuan siz nerdesiniz ki o kadar soğuk

(1,960 puan) tarafından
Afyon'da çok da gezilecek bir yer yok canım hani avm' si var iki  tane ,Erkmen de bir kaç restoran var ciğerci falan güzel  ,Kütahya yolu üzerinde güzel kahvaltı yapabileceğiniz atlı spor kulübü var orayı tavsiye ederim ,çarşısını zaten hiç sevmiyorum ben çarşıda bana göre  birşey yok insanlar falan çok karışık birde ,yeni yeni ayazini meşhur oldu  ve emre gölü var insanların gittiği  bakalım belki bizde bu hafta sonu gideriz
(13,053 puan) tarafından
Evet biz de kaleye çıkalım dedik hava da soğuktu 2 çocukla yarıda durduk üşüdük bir avm ye gittik
Çarşı gerçekten anlamadık tam olarak neresi caddelere girmiştik :)

Emre gölünü de gördüm orayı da merak ettim

Belki karşılaşırız :))
(1,960 puan) tarafından
Kaleyi bak unutmuşum bile :)) ben 10 yıldır afyondayim kaleye de çıkmadım hem yüksek hemde dediğin gibi ben soğuk sıcak dayanıp oraya çıkamam hiç teşebbüs bile etmedim o yüzden  :)
(13,053 puan) tarafından
Allah seni Nasıl merak edip de çıkmadın :)

Bizde Kütahyadayız burada da gezilecek bir yer yok :)
tarafından düzenlendi
Canım ben öyle şeyleri sevmiyorum ya  :)biryere gidip güzel birşeyler yemek ,üzerine tatlı ve kahve içmek yürümeyi sevmeyen biriyim eşimde aynı ben oda sevmez yürümeyi ne bilim merdiven çıkmak , kaleye ciktikda ne ne oldu,dümdüz Kaya'nın tepesi  deriz :)) eşimle aynı kafayiz :)) ve doğa gezileri, doğa yürüyüsleri ,sonra bazıları sever kamp vs gibi şeyler ,öyle şeyleri sevmiyorum eşimde benimle aynıdir ,biz çıkar yemek yeriz üzerine farklı bir yerde kahve tatlı yer , alışveriş yapar döneriz gezme anlayisim da yemek yemek ve alışveriş geliyor bu şekilde olduğu için ilgimi çekmiyor galiba :))
tarafından
Nerde yasıyosunuz gozunuzu seveyım oraya tasınayım öldük izmir sıcagında
Konya
(1,577 puan) tarafından
3 gün oldum sobayı kuralı. 2.5 yaşında ve 55 gunluk bebeğim var. Geceleri soğuk oluyor diye. Doğalgaz henüz gelmedi buralara. Bu yıl gelir mi bilmiyorum inşallah gelir de bizde kavusuruz doğalgaza

Bu arada kullananlara söyle bi sorum var 1 yıl bedava kullanılıyormuş diye duydum doğru mu?
(61 puan) tarafından
Bence soba gibisi yok ben de bekarken sobalı evde otururdum sobanın sıcağını hicbiryerde bulamadım istedigin zaman içine iki kağıt kürek küllük at yak ev yine ısınır burda doğal gazı yaksan cebini yakarsın istediğin gibi ısınamazsın
(1,577 puan) tarafından
Öyle tabi de doğalgazda kolaylık :)) Soba bi odayı ısıtıyor. Kalorifer de var aslında ama eltimgille ortak yakıyoruz. Şimdiden yaksak kömür kışı çıkarmayacak o yüzden dedik bari yatak odasına kuralım gece gece yakıyoruz
(61 puan) tarafından
Nerede yaşıyorsunuz ya sızım oralardamı çok soğuk
Afyondayım canım ben
(998 puan) tarafından
Evin içi 21i gördü en fazla bu ayi cikartiriz sonra acariz gibi geliyor yoksa donacagiz evler cabuk sogudu.
(61 puan) tarafından
Aynen ya neredesiniz ya siz
(998 puan) tarafından
Bolu canım
(773 puan) tarafından

Burda yakilsa yakilcak eylül girdiği an soğudu hava ama erken benim için Suanlik battaniyelerle idare ediyoruz :D

(61 puan) tarafından
Çok ta erken değil bence baksana battaniyelere bürünmüşsünüz
(773 puan) tarafından
Şimdiden açtık mi baş olmaz canım gunduzleri sıcak oluyor ama bilmiyorum biraz daha bekliycem açmak için
(2,108 puan) tarafından
Mersin klima altındayız halen havalar sıcak daha
Konyada yakiyorz 4 gundr
0 oy
Evde ve balkona askılı dolaşan biz henüz yakmadık canım. Kasım Aralık gibi yakıyoruz biz anca.
(2,305 puan) tarafından
Ayyy kız dur daha yenı serinledik biz ohhh yenı yenı geceleri rahat yatıyoruz