0 oy
285 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (386 puan) tarafından
Kızıma uyku tulumu almak istiyorum 8 aya yeni girdi hangi beden almalıyım 9 12 mi yada daha mi büyük alsam kışı onla geçirecek bi de evimizin genel ısısı 21 22 derece oluyor kaç tog almam gerekir tavsiye edebileceginiz tulumlar varsa atarmisiniz

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bende burda bekliyim ve önerdiğiniz markalar varmı acaba şunu al memnun kaldım dediğiniz
-Reklam-
0 oy
(267 puan) tarafından
O sıcaklık 1 tog ya da 1.5 tog oluyor diye biliyorum benim oğlan 2 yaşında bu sene pazen kumaşmı ne bişiy varmış ondan bakıcam trendyoldan
(386 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım 1.5 tog lara bakiyim bi o zaman ben
(267 puan) tarafından
Geçen sene 2.5 tog almıştım çocuk bi kalkıyordu su içinde :D sonra 2 tog geldi hediye onda da su gibi oluyordu araştırdım makul olan 1 , 1.5 tog olanmış. Geçen sene içi elyaflılardan almıştım civilden bu sene farklı denicem bakalım
(386 puan) tarafından
Elyaflılardan almayı düşünüyordum bende sen neden değistirceksin memnun kalmadinmi bide ne deneyeceksin aceba
(267 puan) tarafından
Ay " pazen kumaş" diye geçiyor sanırım ya ondan ya da yün olanlar var onlardan alıcam. Benim oğlan yatarken bile aşşşşırı hareketli yani onun yüzünden yer yatağı açtık. Aşırı terliyor o yüzden sanki elyaflılar çok terletiyır gibi geldi bana
(386 puan) tarafından
Bende ilk defa alacam kararsız kaldım

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 353 göst.
19 Kasım 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Miss.namaless (1,987 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 794 göst.
26 Kasım 2020 Alışveriş-Hediye kategorisinde Zehra800 (1,106 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 777 göst.
22 Kasım 2020 Alışveriş-Hediye kategorisinde Amazon (10 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 1,129 göst.

Kategoriler


1,512,340 soru

24,667,966 cevap

367,100 kullanıcı

...