465 göst.
(315 puan) tarafından
Bence hadım etmeli 

21 Cevaplar

+5 oy
(2,048 puan) tarafından
Gtune kazık sokmalı.
(315 puan) tarafından
Valla mantıklı
+1 oy
tarafından

Bence allah a havale etmeli 

(315 puan) tarafından
Öyle de bu dunyada ne yapmalı
tarafından
Pek bisey yapamassın canım malum allah erkeklere vermiş gücü bize değil dövsen dovemessin oyüzden en mantıklısı rabbim görsün
(315 puan) tarafından
Oda dogru ne yazıkkı
+1 oy
(2,923 puan) tarafından
Bence kazığa otursunlar... Sonra ordan alıp yüksek woltajlı sandalye iyi gider üstüne. Yeter mi yetmez

 Heryerine jilet atıp paramparça da etmek lazım etleri dışarı fışkırsın iyice. En son da hadım edip sal sokağa. Nedir bu kadınalrın bu pis nefislerden çektiği yahu. Vallahi okurken deliriyorum 
tarafından
Sen en iyisi fûze att :)))
(2,923 puan) tarafından
Nato izin verse füze atmama onu da atarım sjsjsjsjsjjs:D hep Amerika atıyor hep hep hep azıcıkta biz kadınlara verseler dünya çok güzel olacak valla ben inanıyorum :D
(315 puan) tarafından
Bencede işte ama :))
tarafından
Demi ne tecavûzculer kalir ne tacizciler nasil da guzel olur cocuklarimiz tertemiz buyuyup giderler
(315 puan) tarafından
Ahhh nerde o günler
0 oy
tarafından

Falakaya yatırılmali.:angel:

(315 puan) tarafından
Az bı ceza olmuş
tarafından
O an o aklima.geldi :)
 En güzeli bakan gozlerini oymalı
Dokunan elleri kırılmalı
Sesini duyan kulaklari kesilmeli
Kısacasi dilim dilim edilmeli..
(315 puan) tarafından
Vallahi bu guzel di :))
tarafından
Hakları o cnm :)
0 oy
tarafından
Seyinden asmali
(315 puan) tarafından
Allah kımsenın başına vermesin
(284 puan) tarafından
Oyleleri allahimdan bulsunlar inslahhhhhhh
tarafından
Halbuki ne güzel eşin iki çocuğun var ******** onlarla eğlen gül zamn geçir *** mu var harMda yanlista
(315 puan) tarafından
Erkek milleti işte
(285 puan) tarafından
Vala çok güzel bi ceza katılıyorum :D
0 oy
(7,645 puan) tarafından

Güvendiği aletini DAGLAMALI!!!!

Ki birdaha yapmaya kalkarsa acısı aklına gelsin 
(315 puan) tarafından
Aldatmanın cinsiyeti yok dıyorlar ya ama gördügüm erkeklerın %90ı aldatıyor neden acaba
(7,645 puan) tarafından
Serefinden yoksun olan yapar
0 oy
(627 puan) tarafından

Bnce tencerede kaynatmali sonra yola döküp arabayla üstünden gecmeli :D

(315 puan) tarafından
Amann allahım minnoşların içinden canavar çıkıverdi :)
(627 puan) tarafından
Bn asla affetmem asla
(315 puan) tarafından
Allah kımsenin başına vermesin bende affetmem diyorum ama rabbim yaşatmasın
(627 puan) tarafından
Amin canm amin
0 oy
(3,337 puan) tarafından

Cevaplar muhteşem ya hahah biz kadınlar çok guçluyuz..<3

Bence en buyuk ceza kesinlikle kazık ve hadım...:devil:

(315 puan) tarafından
Keşke de yapabılsek aldatılsak en fazla boşarız
0 oy
(306 puan) tarafından
Eve sokma girersede dısla pisman et geri gitsin hayatini cehenneme cevir yuzune bakma yemek verme herkesede soyle rezil etmeli  namussuzu
(315 puan) tarafından
İmkan varsa boşamak yeterli olur sanırım
(306 puan) tarafından
Imkan yoksa bu dediklerim iyi olur  yada herseye ragmen insan gbi davranilsa o ayip ona yeter
0 oy
(856 puan) tarafından
Şeyini kesip ağzına vermeli özellikle beni öküzü 
(856 puan) tarafından
Gül cnm gül ama gerçekler böyle yak8nda yaparsam hiç şaşırmayın haberlerde felan denk gelirsin belki
(856 puan) tarafından
O kadar delirdim yani
(315 puan) tarafından
Aldatıldın mı bu kadar öfkelısın ya yanlış anlama ondan sordum
(856 puan) tarafından
Post larıma bak cam eşimin telinde kadın fotoları buldum daha öncesinde de olaylar oldu bayaa karışık yani cnm
(315 puan) tarafından
Hiii tamam canm ozman bi okuyim önce
0 oy
tarafından
Şeyini sıcak suda yakacan ateşe batircan daha da iş görmez en mantıklısı 
(315 puan) tarafından
Abboooo ne guzel olurdu :))
0 oy
(2,627 puan) tarafından

İzleyen varsa eğer 

Yeşil yol film var ordaki işkenceleri uygulaya bilirler :)


(315 puan) tarafından
İzlemiştim :)))
(2,627 puan) tarafından
Ordaki yapılan işkence bence makül:)
0 oy
(1,474 puan) tarafından
Anneleri okutmali anneler  kendine guvenli olmali ki kocalarina aldatma imkani vermesin aldatilirlarsada orda durmasin kendilerini kurtarsinlar

Iste bu kadinalrin yetistirdikleri cocuklar kendilerine guvenli olur aldatma ibtiyaci duymaz kadinalrda zaten kendine guvenli olacak 

Ama soyle birsey varki insanin dogasinda var cok eslilik ayni hayvanlar gibi

Sosyolojik olarak dusuncem bu

Ozeti erkek kendine guvenmezse aldatir yuksek oldugunu kanitlama ihtiyaci icindedir.

Aldatilan erkek de k.cinin ustune oturtulur 
(315 puan) tarafından
Bence erkek kadının gıtmeyecegini bilirse aldatır
0 oy
(3,039 puan) tarafından

Allahım yorumlar beni benden aldı. Çok yaratıcıyla biz kadınlar yeminle :D

(315 puan) tarafından
Hemde nasıl :))
0 oy
(4,044 puan) tarafından

Şeyinden meydana asmalı :D

(315 puan) tarafından
Ahhhh ahhhh :)
0 oy
tarafından
Keşke hiç aldatmasalar mutlu mesut yaşasak 

Aldatma denilince bunu sadece erkeğe bağlamayalım kadında yapıyor...

Inş bütün evlilikler yoluna girer ve kimse bu duruma düşmez çünkü çok gurur kırıcı bir durum

RABBİM tüm ümmetin yuvasına huzur koysun inş 
(315 puan) tarafından
Aminnnn canm aminnnn
0 oy
(3,732 puan) tarafından
Şişleri ateşte ısıtıp ısıtıp her yerini yakacann ayaklarından arabaya baglayıp bütün şehri gezdirecen aç susuz bırakacan en son hadım edecen 

Lanet gelsin böyle insanlara nefret ediyorum  soyları tükenir inşallah
0 oy
(2,557 puan) tarafından
tam sorunu okudum cevaplamak icin girdim baktim aklimdan geceni sen yazmissin .....nohtaaa
(315 puan) tarafından
İlk akla gelen :))
0 oy
(856 puan) tarafından
koparmali ...
(315 puan) tarafından
Farelere vermeli
0 oy
(40 puan) tarafından

Telefonu elinden alınmalı,  bir odaya kilitlenib bir kaç hafta aç burakilmali :D

(315 puan) tarafından
Bu kadar cık mı

İlgili sorular

28 cevap 480 göst.
30, Nisan, 30 Zeyzey (217 puan) tarafından soruldu
25 cevap 429 göst.
4, Aralık, 2019 misafir tarafından soruldu
0 cevap 156 göst.
10, Şubat, 10 tugb4 (11 puan) tarafından soruldu
12 cevap 173 göst.
17 cevap 382 göst.
10, Eylül, 2019 Bahar..❤ (1,477 puan) tarafından soruldu

79,904 soru

2,104,418 cevap

6,984 kullanıcı

...