0 oy
144 göst.
Diğer kategorisinde (3,446 puan) tarafından
Kızlar dün doktor muayne bile etmeden beni ikili teste gönderdi üç ay doldu folik asiti kesip kesmeme hakkında bişey soramadım vitamin hapı olarak ilk gebeligimde doktor imom u tavsiye etmişti alsammi acaba bundada doktora geri gitmem bir ayı bulabilir bir ay hap kullanmasam bişey olur mu kafam karıştı ya 

1 cevap

0 oy
(1,292 puan) tarafından
İmom doğuma kadar kullanmalısın. Folik asit de 3 aydan sonra kutu bitince bırakabilirsin dedi. D vitamini ve kan ilacı da başladık. Bir de bacaklarım ağrıyordu magnezyum başladı. 1 ay kullanmamak yerine sağlık ocağında da yazdırabilirsin 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 279 göst.
10 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Zeynepmutlu0606 (82 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 398 göst.
23 Nisan 2022 Diğer kategorisinde SL (1,794 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 262 göst.
14 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 160 göst.
27 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Fatmaaaa (8 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,339 soru

24,667,962 cevap

367,097 kullanıcı

...