Eşimin ailesi bizde 3 odayı yaptım 3 oda kaldı ki gitti. Makine ya. Daha da bizde yatılılar ev bitseydi de öyle bozulsaydı bari pis kaldı odanın yarısı sinirlendim. Karaca kullanıyordum 4 senedir
Önerisi olan var mı ne olsa alacağım fiyatıyla yazın da hatırladıklarınızı akşam belki gideriz almaya
1,512,452 soru
24,669,311 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın