0 oy
323 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde tarafından
Marka önerisi istiyorum

5 Cevaplar

0 oy
(12,191 puan) tarafından

Acura marka kullanıyorum ölçümü gayet doğru yapıyor 

tarafından
Onu arastirdimda memnun kalmayan çok ya:(
-Reklam-
0 oy
(5,118 puan) tarafından
Omron aldim canim doktorum tansiyonun oynak cikiyo dedi hamileyim de. Gittigim hastanede de ondan kullaniyolar bundan alabilirsin dedi ben de oyle aldim
tarafından
Bende az önce aldım. OMRON M2 basic. Bakalım nasıl gelecek
(5,118 puan) tarafından
Sağlıkla kullan canim
0 oy
(3,948 puan) tarafından
Omron kullaniyorum memnunum.
tarafından
OMRON aldım az önce sağol cnm
(3,948 puan) tarafından
Rica ederim hayirli olsun
tarafından
Tesekkurler
0 oy
(187,432 puan) tarafından
braun guzel bacim
tarafından
OMRON aldım azonce hep internette en çok ona iyi demisler
(187,432 puan) tarafından
gule gule kullan
0 oy
(1,328 puan) tarafından
Omrom M2 basic aldınız mı memnun musunuz link varsa atabilirmisin nereden aldınız çok soru oldu ama kusura bakmayın 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 813 göst.
0 oy
4 cevap 364 göst.
0 oy
7 cevap 273 göst.
31 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Memleket sevdalisi (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 267 göst.
29 Aralık 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...