193 göst.
(3,103 puan) tarafından

Günaydın kızlar ❣️❣️❣️ bugün kızımla randevumuz var çok mutluyum :) kızım da bi o kadar mutlu olucak ki saatlerdir tekmelere boğdu beni :D 

Reklam

16 Cevaplar

+1 oy
(2,850 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Günaydın canımcığım❣ Oy ne güzel bal suratı göreceksin ben de çarşamba gününü ip ile çekiyorum gelse de görsem diye perinatoloji yüzünü pek göstermiyor ama olsun yine de haraketlerini görmek yetiyor insana parmağını emmesi her şeyleri ayrı güzel❣
(3,103 puan) tarafından
Günaydın canımcım :D sende görürsün inşallah zaten kavuşmana da çok az kaldı benim şafak çok :D
(2,850 puan) tarafından
Asıl şimdi geçmiyor günler hele bir günlerin azalsın göreceğim ben seni :D Şimdi en güzel günlerin sonlara doğru kafayı yiyorsun :D Deli olup çıkıyorsun :D
(3,103 puan) tarafından
Sen normalde de delisin bari çocuğu bahane etme :D
(2,850 puan) tarafından
Delilik damarlarım da dolaşıyor ben ne yapayim :D Gördün mü bal suratı❣
(3,103 puan) tarafından
Gördüm gördüm çirkin kızımı :D şükür iyiydi bi sıkıntımız yok
(2,850 puan) tarafından
Oh iyi bâri Allahıma şükür❣❣
Reklam

+2 oy
(4,652 puan) tarafından
Sana da günaydın .:)))) 
Sinirden yedim bitirdim şuan kendimi. Bayanın birine laf anlatamiyorum. Derdini anlayamıyorum. Yasçada benden büyük . Kudurdum telefonu isircam Allahımmm sabır. :)))) 
(3,638 puan) tarafından
Kim kim kim o :D
(3,103 puan) tarafından
Boşver funda :D ben de yoruldum artık sürekli her yerde aynı yorumları görmekten
(3,638 puan) tarafından
Kim ooooo banada soyleyin
(4,652 puan) tarafından
Derya biliyor bak. :)) Her yerden çıkıyor arkadaş.
Her yoruma yazıyor. Sonra sakin olun diyor.
Sabah sabah sinir sistemi calistirmasi yaptım . Çalışıyormu ki diye
(4,652 puan) tarafından
Ayıp soyleyemem :))
+1 oy
(3,638 puan) tarafından

Masallah canim iyi vursunda aglatsin seni :D suan sanirim pazartesi sendromuna girdim esim ise gitti oglumu zorla uyuttm hic bisi yapasim yok iki cesit yemk yaparsam iyi aksama kadsr hafta baslari bi usengeclik oluyooooo offf

(4,652 puan) tarafından
Yat uyu bence. En güzel çözümu buldum sana. Akşama daha çok var. :))) Yaparsın yimeeeeegini
(3,638 puan) tarafından
Dimi ya cok can sıkıcı suan hersey :/
(3,103 puan) tarafından
Ne güzel iç açıcı şeyler yazıyorsun benim için Saol :D
(3,638 puan) tarafından
Yazarim cok pis yazarim :D
(3,103 puan) tarafından
Doktor Doğuma indi ya şansa bak :D
(4,652 puan) tarafından
:)) şans bu olmasa gerek
(3,103 puan) tarafından
Yarım saat bekliycem yine :D erken doğursa bari arkadaş sjsjsjs :D
(3,638 puan) tarafından
Sansin senden once gidip oturmus koseye valla :D
(3,103 puan) tarafından
Kimin gözü kaldı yaaaa nazar ettiler randevumu :D
(4,652 puan) tarafından
Erken dogursaa bari :))))) ahahahaha iyi güldüm
Hiç nazarim değmez.
+1 oy
(1,285 puan) tarafından

Günaydın canım. Ohh ne güzel :) benim de hamile olduğum kontrol günlerini iple çektiğim günlerim geldi aklıma :)

(3,103 puan) tarafından
Heycan verici bekleyişler :D
(1,285 puan) tarafından
Hem de nasıl :) çok şükür şimdi ayağımda kızım sallıyorum durmuyo :) sende hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah canım.
(3,103 puan) tarafından
Saol canım benim teşekkür ederim ❣️ amin inşallah
(3,638 puan) tarafından
Gunaydin kuzum ozelden yazmistin dun ilk mesajina cvp attim snra bi msj bildirimi geldi senden ama  bidaha girip yazamadim msji da goremedim noldu ki
(1,285 puan) tarafından
Seni merak etmiştim canım o yüzden yazdım. Buraya üye olduğumdan beri tlle çok uğraşıyorum eşim geçen tli kurcalıyodu buraya da bakmıştı belli olmaz bakarsa falan diye sildim msjları :)
(3,638 puan) tarafından
Tesekkur ederim ilgin icin canim
Hmmm sen  silince  ben goremedim demek ikinci attigini :)) saglik olsun
(1,285 puan) tarafından
Aynen öyle olmuş demek ki. Rica ederim canım
0 oy
(4,080 puan) tarafından

Günaydın canım benim ne yapıyorsun nasılsın tatlım 

(3,103 puan) tarafından
İyi canım Saol sen nasılsın
(4,080 puan) tarafından
Bende iyiyim çok şükür hepinizi çok özledim
(3,103 puan) tarafından
Nerelerdesin yine kaçtın gittin :D
0 oy
(112 puan) tarafından

Gunaydin Cnm benim masallah hayirlisiyla kucagina almak nasip olur...

Bana gunum aydin olmadi cunku aclik bi yandan uykusuzluk bi yandan ne yapacam bilmiyorm...

(3,103 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım benim hayırdır???
(112 puan) tarafından
Cnm Ben tek bakiyorm gecce gunduz esim zaten yardim etmez bana yola gidiyor haftada 1 2 defa gelir zaten zor oluyor bide bebek uyumayinca kipirdayamiyorm ya
0 oy
(489 puan) tarafından

Cnm ya masalaah size. Hep boyle mutlu olun :)

(3,103 puan) tarafından
Saol canım ❣️ ❣️ hgeldin sende :)
(489 puan) tarafından
Hosbuldk cnm. O kadar uykusuzum ki hayranm suan sizdeki enerjiye :)
(3,103 puan) tarafından
3 saatlik uykuylayım ben:D ama bak nasıl mutlu nasıl enerjik :D sana da göndereyim mi sjsjsjs
(489 puan) tarafından
Saol cnm suan ihtiyacm yok lazm olursa alirm :):)
0 oy
(1,622 puan) tarafından

Güzel haberlerle dön canım 

(3,103 puan) tarafından
Saol teşekkür ederim canım
0 oy
(1,700 puan) tarafından

Günaydınn canım o tekmeler yokmu her atışında kendimle konuşmaya başlıyorum canım kızım güzel kızım diye :) 

(3,103 puan) tarafından
Hahahah pozitif anılar hepsi :D
0 oy
(656 puan) tarafından

Ayy kıyamam size ya inseallah hos haberlerle gelirsin canm

(3,103 puan) tarafından
İyiyiz iyi şükürler olsun canım ❣️
(656 puan) tarafından
Bin sukur canm sevindim. Bitanem
0 oy
(290 puan) tarafından

Günaydın cnm ne guzel masallah kucagina alıp gozlerine bakinca o minicik ellerini tutunca mis kokusunu icine cekince anliycaksin cnm asil mutlulugu Rabbim yasatir insallah saglikla ;)

(3,103 puan) tarafından
Amin inşallah Saol canım
+1 oy
(2,287 puan) tarafından

Teyzesiiii yer o cimcozu yeeeer =))) doktordan çıkınca yaz bana nasılmış bakim benim çiçeeeeem

(3,103 puan) tarafından
Selamı var sana teyzesi :D
(2,287 puan) tarafından
Onu minnak ellerini ısısırım kız hayırlısıyla doğsun fıstığım
(3,103 puan) tarafından
Sen bi doğurda hayırlısı ile teyzesi bize sıra çok :D
(2,287 puan) tarafından
Ayy hayırlısı bakalım 8 martı bekliyorum Allah büyük:)
0 oy
(5,082 puan) tarafından

Oyyy kuzuya maşallah:) gördün mü bebişi canım:)

(3,103 puan) tarafından
Gördüm canım kocaman olmuş ya :) her gittiğim de fark ediliyor baya büyüdüğü :D
0 oy
(3,625 puan) tarafından
Benim de oğlumla randevum var bugün son 33 günümüz bakalım prensim nasıl doğacağını karar verdi mi :) 
(3,103 puan) tarafından
Hadi hayırlı haberler ile gel inşallah canım
(3,625 puan) tarafından
Hepimiz inşallah canım benim :)
0 oy
tarafından

Günaydın demek için biraz geç kaldım ama günaydınlar:):):)

(3,103 puan) tarafından
Tünaydın bize :D sanki çok uyumuş gibi :D
0 oy
(178 puan) tarafından

Bizimki de yarın inşallah. 39 oluyorum, bakalım ne zaman gelecek bizim sıpa :) 

(3,103 puan) tarafından
Şafak doğan güneş senin ki canım :D hayırlısı ile sağlıkla bi avazda alırsın inşallah kucağına ❣️
(178 puan) tarafından
Ahh ahh inşallah doğurayım artık:)))
Reklam

İlgili sorular

8 cevap 111 göst.
11, Eylül, 11 Yusufumm❣️ (28 puan) tarafından soruldu
4 cevap 78 göst.
8, Kasım, 8 Zeynepaselim❤️❤️❤️ (920 puan) tarafından soruldu
3 cevap 339 göst.
11, Ağustos, 11 Aysecik35 (329 puan) tarafından soruldu
5 cevap 70 göst.
1, Aralık, 1 İÜBüşraa1 (107 puan) tarafından soruldu
8 cevap 81 göst.
6 cevap 87 göst.
6, Eylül, 6 Esra Şahin (23 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,575 soru

385,938 cevap

691,029 yorum

3,988 kullanıcı

Kategoriler

...